2014. június 15., vasárnap

Stephanie Perkins - Lola és a szomszéd srác


Tartalma:

Lola Nolan, a szárnypróbálgató divattervező nem híve a divatkövetésnek. Ő jelmezeket alkot. Minél ütősebb a szerelése – minél sziporkázóbb, furább és vadabb –, annál jobb. De bármennyire hajmeresztő is a stílusa, Lola imádja a szüleit, tűzbe menne a barátnőjéért, és merész terveket szövöget a jövőről. Szóval minden tök tuti (a dögös rocker fiúját is beleértve), amíg vissza nem költöznek a környékre a rémes/utálatos Bell ikrek: Calliope és Cricket. Miután Cricket – a tehetséges feltaláló -,ikernővére árnyékából kilépve, ismét része lesz Lola életének, a lány rákényszerül, hogy végre tudomásul vegye az érzéseket, amiket időtlen idők óta táplál a szomszéd srác iránt.

Oldalak: 336 oldal
Műfaj: ifjúsági,romantikus,amerikai

Vélemény:

Mielőtt megjelent volna teljesen a könyv, egy részletet olvastam a Könyvmolyképző oldalán, és rögtön beleszerettem a történetbe. Imádtam Az Anna és a francia csókot is, tehát nem volt kérdés, hogy megveszem. Aztán mikor hazaértem, rögtön ebbe kezdtem bele, és nem ántam meg. Az egyik kedvenc könyvem lett. Szerintem ez felül múlja az Anna és a francia csókot. 
Lola eszméletlenül szimpatikus számomra. Szókimondó, belevaló, vicces, érzékeny, és egy nagyon jó fej lány. A stílusa imádni való, nagyon szerettem, hogy nem vesz fel két ugyanolyan összeállítást életében, és, hogy emellett még mindig magát adja. A hobbija a divattervezés, és jelmeztervező szeretne lenni, ha felnő, tehát rengeteget tesz érte, és dolgozik azért, hogy újabb kiegészítőket, és ruhákat vegyen magának. Egy moziban dolgozik kolléganőjével, Annával és később St. Clairrel. ( Igen, az Anna és a francia csókból) Van egy pasija Max, aki huszonkét éves, rockzenész, és kivarrt. Lola két meleg szülője, ezt nem igazán fogadják jól, tehát minden vasárnap közös villásreggeli van, és ha elmegy otthonról óránként fel kell hívnia őket. 

Most rögtön megemlítem, hogy nagy bátorságra vall meleg férfiakat betenni. Mivel, azonban nincs semmi bajom ellenük, és ráadásul nagyon barátságos szereplők, nagyot emelkedett az írónő a szememben.

Régi szomszédjaik, Cricket és Calliope újra visszaköltöznek, és Cricket és Lola nem tudnak tovább úgy tenni, mintha nem lett volna köztük valami. A  baj a régebbi elválásuk, és Max. 

Tehát úgy tesznek, mintha semmi se lett volna köztük, és évődnek, egymás után vágynak. 

Cricket számomra egy álompasi. Nem lenne elég, hogy Alexander Graham Bell leszármazottja (mondjuk itt van egy háttétsztori), folyton kitalál új dolgokat, alkot, intelligens, vonzó, okos. Egyszerűen csak imádni tudom. Úgy, mint ő Lolát. 

Szeretem Stephanie Perkins könyveit. Az Anna és a francia csók is nagy szerelem volt nálam, ez meg megütötte a lécet, úgyhogy már nagyon várom a harmadik könyvét magyarul, az Isla and the happily ever after-t. És úgy gondolom(és remélem), hogy az is ugyanilyen jó lesz.

Pont: 5/5*
Kedvenc részek: báli készülődés, pite készítés, erdő kirándulás
Szomorú részek: Alexander Graham Bell története
Egy szóval való jellemzés: imádom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése